Yazı kategorisi: Mutlu yaşam, sevgi

“Sevgiyle içten gelerek yapılan herşey doğrudur ve coşkuyla yaşanan her an ölümsüzdür”


 

63ff1ae3e28bfb980bc196be2045ac17--yellow-turquoise-color-yellow

 

Mutlu olduğunuzda mutluluğu yaşayan sadece kendiniz değilsiniz.

Sevgi dolu olduğunuzda, sevgiyi yaşayan ,sadece kendiniz değilsiniz. Barış ve huzur içinde olduğunuzda, barış ve huzuru yaşayan, sadece kendiniz değilsiniz. Siz bir yandan bunları yaşarken, bir yandan da farkında olmadan, evrenin enerjisini yükselterek, pek insanin hayatını etkiliyorsunuz. Yaşadıklarınız ile oluşan düşük veya yüksek frekanstaki enerjiniz ile, siz farkına olsanız da olmasanız da, inansanız da inanmasanız da, görsenizde görmeseniz de, toplu bilinçteki yaşam enerjisini fazlası ile etkilemektesinizdir .

Kanadalı doktor David Hawkins araştırmaları sonucu vardığı değer şöyle

Pozitif ve herşeyi olduğu gibi kabullenen mutlu bir insanın yaydığı enerji,
90.000 insanin yaydığı düşük enerjiyi dengelemektedir.

Sevgiyi gerçek anlamda yaşayan bir insanın yaydığı enerji,
750.000 insanin yaydığı düşük enerjiyi dengelemektedir.

Barış ve huzur içinde yaşayan bir insanın yaydığı enerji,
10 milyon insanin yaydığı düşük enerjiyi dengelemektedir.

Yazar:

Kelimeler bazı şeyleri anlatır. Ama her şeyi yaşatmaz. Bazen ben bile yabancı olurken kendime, sana nasıl anlatırım ki beni? Neşeliyim diyeceğim, belki suratsızlığıma denk geleceksin... Espriliyim diyeceğim, belki ağlamalarıma denk düşeceksin... Özgürüm diyeceğim, belki tutsaklımlarımda yakalayacaksın beni... Kendimi anlatıp da bir kalıba sığdırmak istemem düşüncelerimdeki beni. Hani yaşamadan bilemeyeceğin şeyler vardır ya, onlardan biriyim belki.. Bazıları için herhangi biri.. Bazıları için vazgeçilmez biri.. Düşlediğim kadar insanım, insan olduğum kadar hatalı, hatalı olduğum kadar gerçeğin peşinde...işte ben buyum...İdilce

“Sevgiyle içten gelerek yapılan herşey doğrudur ve coşkuyla yaşanan her an ölümsüzdür”” için 2 yorum

  1. Sevgili idil, blogunu yeni keşfettim..Gece uykulu gözlerle sadece bi iki tanesini okuyabildim ve çok beğendim.Ne güzel yazılar yazmışsın..İznin olursa ben de facebook sayfamda İdilin bloglarından ismiyle paylaşacağım..Sırayla hepsini okuyacağımdan emin olabilirsin..Kalemine yüreğine emeğine sağlık..Sevgiyle…

  2. Teşekkür ederim sevgili Ali burası sanal olabilir ama bizler sanal değiliz…Hayatı her platformda irdelemek bilgi birikimleri paylaşmak gerekiyor bende aldığım her nefesi anlamı olan herşeyle değerlendirmeye çalışıyorum ve paylaşmak adına buradayım değerli dostlarımıza kapımız her zaman açık…Namaste…!

Bir Cevap Yazın

