Siz olsaydınız ne yapardınız?


Şirketin insan kaynakları yöneticisi, iş başvurusuna gelen adaylara bir soru sormuş; Sorunun doğru cevabı yok, vereceğiniz cevap sizi tanımamızda etkili olacak.

Karanlık, yağmurlu bir gece, yağmur yağıyor, fırtına var, gök gürlüyor ve siz sabaha karşı iki sularında yalnız ve ıssız bir yolda araba kullanıyorsunuz. Araba iki kişilik. Biraz ilerde otobüs durağında üç kişi bekliyor. Birincisi doktor, daha önce hayatınızı kurtarmış. İkinci kişi, çok yaşlı ve hasta. Soğuktan ölmek üzere. Üçüncüsü, aşık olduğunuz ve bugüne kadar söyleme fırsatı bulamadığınız kişi. Hava gittikçe kötüleşiyor ve arabanızda sadece bir kişiye yer var. Böyle bir durumda ne yapardınız?

Sorunun yanıtı orada burada şurada  onuda zekanızı kullanın siz bulun 🙂

Yanıt…

Japonyada işe alınacaklara sorulan sorulardan biri…Kişinin zekası hayal gücü olaya müdahale yeteneği değerlendiriliyor…Ben olsam sevgilimi alırdım ve nasıl olsa doktor hasta ve yaşlı kişinin yanında derdim. Ya da arabadan iner anahtarı doktora verir yaşlı adamı da arabaya bindirir ben sevgilimle yağmur altında kalır duygularımı paylaşırdım  sonuç olarak  sevgilimin yanında olurdum yanıtı işe alınma sebebi…

Bir Cevap Yazın

