Yazı kategorisi: Hayata dair, Yaşam

“Bir hazineye sahip olmak”


nubes-con-forma-de-mujer

”Ne çok gereksiz gurur, kibir, büyüklük, soylu ikiyüzlülük dolanıyor ortalıkta ve karşılıklı aynı faslın içinde dans ediyor herkes….
Özür dileyebilen, utanan, yüzü kızaran, mütevazi, kalender insanlarla tanıştığımda, bir hazineye sahip olmuş gibi seviniyorum…
Pamuksu, masalsı, akpak,
yumuşacık bulutlar gibi huzur duyuyorum………”

 

Yazar:

Kelimeler bazı şeyleri anlatır. Ama her şeyi yaşatmaz. Bazen ben bile yabancı olurken kendime, sana nasıl anlatırım ki beni? Neşeliyim diyeceğim, belki suratsızlığıma denk geleceksin... Espriliyim diyeceğim, belki ağlamalarıma denk düşeceksin... Özgürüm diyeceğim, belki tutsaklımlarımda yakalayacaksın beni... Kendimi anlatıp da bir kalıba sığdırmak istemem düşüncelerimdeki beni. Hani yaşamadan bilemeyeceğin şeyler vardır ya, onlardan biriyim belki.. Bazıları için herhangi biri.. Bazıları için vazgeçilmez biri.. Düşlediğim kadar insanım, insan olduğum kadar hatalı, hatalı olduğum kadar gerçeğin peşinde...işte ben buyum...İdilce

“Bir hazineye sahip olmak”” için 3 yorum

  1. Ne güzel anlatmışsınız yüreğinize sağlık. Bu arada bir sorum var. Sizin yazılarınıza örneğin #kalp yazdığınız için ulaşabildim. Ben daha buralarda çok yeniyim ve bir türlü nasıl yapabileceğim konusunda bir fikre ulaşamadım beni aydınlatırsanız çok mutlu olucam. Teşekkürler şimdiden:)

    1. Merhaba sevgili Gizem hoşgeldiniz gönül soframa okuyup yorumladığınız için teşekkür ederim…Kalbi sevgilerimle… ❤ 🙂 açıkladığınız gibi bloğuma bir cümleyle erişim sağladınız bunun nedeni etiket….paylaştığım metnin içindeki cümlelerden dikkate değer kelimeleri etiketliyorum….paylaşım yaptığınız yazdığınız yazı bölümünde sol tarafta yada sizde farklı olabilir kategoriler uygulaması var öncelikle yazdığınız metne uygun kategoriyi seçiyorsunuz onun altında etiket uygulaması var yazdığınız metnin içinden istediğiniz cümleleri yazıp her yazdığınız cümleye virgül koyup onaylıyorsunuz umarım yardımcı olmuşumdur 🙂 sevgiyle kalın….

Bir Cevap Yazın

